اشتراک گذاری:

دمنده برقی ۲/۵ اینچ

شناسه محصول:
BC-2.8

ویژگی‌های محصول

قطر کالیبر 2/5 اینچ

مناسب جهت استفاده در کارگاه و مغازه برای دمیدن هوا

مجهز به روتور و استاتور ساخت تایوان

دارای سیم پیچی تمام مسی

شرح محصول

دمنده برقی ۲٫۵ اینچ محک مدل BC-2.8 از دیگر تجهیزات برقی مفید و موثری است که از آن با عنوان‌های دیگری چون دمنده کبابی و دمنده کارگاهی هم یاد می‌شود. این ابزار برقی از جمله تجهیزات رومیزی و پایه دار کارگاهی است که به دلیل وزن و ابعاد استانداردش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در ادامه شما را با مشخصات ظاهری و ویژگی‌های کاربردی آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

بررسی مشخصات ظاهری

دمنده هوا ۲٫۵ اینچی دارای وزن 2 کیلوگرم و ابعاد 270 در 270 در220 سانتی‌متر است. در نتیجه می‌توانید آن را به راحتی حمل کرده و در هر مکانی استفاده کنید.

بدنه بلوئر برقی ۲٫۵ اینچ فلزی باعث می‌شود تا دستگاه در برابر هرگونه فشار و ضربه، دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

پایه‌های پهن و ثابت موجود در زیر بادبزن صنعتی ۲٫۵ اینچ، به شما کمک می‌کند تا دستگاه را به راحتی روی میز قرار دهید و از آن به‌عنوان دمنده برای کارگاه استفاده کرد. سوراخ‌های موجود روی پایه هم این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دمنده را به میز پیچ کنید و دیگر نگران افتادن دستگاه نباشید.

بررسی مشخصات فنی دستگاه

دمنده برقی ۲٫۵ اینچ محک، مجهز به موتور قوی و کم صدا، با توان خروجی 120 وات است. با این مشخصات می‌توانید دستگاه دمنده ۲٫۵ اینچ را به برق شهری 50 هرتز و 230 ولت وصل کرده و بدون نیاز به برق سه فاز از آن  برای انواع کباب پزها و منقل‌های کبابی خانگی استفاده کنید. برای آشنایی با دیگر ابزارهای برقی و شارژی موجود در سایت محک که از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارند، اینجا کلیک کنید.

علاوه بر موارد گفته شده، دستگاه مجهز به روتور و استاتور ساخت تایوان است. سیم پیچی تمام مسی آن باعث می‌شود تا دستگاه جریان با ظرفیت بالاتری را تحمل کند و دیگر نگران مسائلی نظیر خوردگی سیم پیچ نباشید.

دبی خروجی این مکنده 8/2 متر مکعب در دقیقه است و به همین دلیل این دستگاه را BC-2.8 نامگذاری کرده‌اند. البته شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، با دیگر مدل‌های دمنده و مکنده موجود در سایت محک آشنا شوید و در نهایت مدل مورد نیازتان را انتخاب کنید.

ناگفته نماند، باد از دهانه ۲٫۵ اینچی این محصول با سرعت 2800 متر بر دقیقه خارج می‌شود. به‌عنوان بهترین دمنده برقی ۲.۵ اینچ تمامی نیازهای شما در برای پاک سازی گرد و غبار برطرف می‌کند.

راهنمای خرید دمنده برقی 2.5 اینچی محک

دمنده برقی ۲.۵ اینچ صنعتی از ابزارهای کاربردی و مهم در کارگاه‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی است. شما می‌توانید این دمنده را به راحتی روی میز قرار دهید و استفاده کنید. البته قبل از خرید دمنده برقی ۲.۵ اینچ، به قدرت موتور دستگاه توجه ویژه داشته باشید. هم چنین موتور را متناسب با محیط و نوع نیاز خود انتخاب کنید. از دیگر موارد قابل توجه در انتخاب این محصول توجه به قیمت دمنده برقی ۲.۵ اینچ است.

به این نکته توجه داشته باشید که دمنده‌ها و مکنده‌های موجود در سایت محک، همه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. برای خرید این محصول کافی است با شماره 02161948 داخلی 306 تماس گرفته و دستگاه مورد نظرتان را سفارش دهید.

کد کالا 1700100
مدل  BC-2.8
گروه کالایی ابزارهای رومیزی و پایه دار
توان 230V 50Hz 120W
سرعت 2800m/min
حجم هوادهی 2.8m3/min
وزن 2kg
ابعاد 270x220x270 mm
تعداد در کارتن 4
مشخصات فنی
وزن 2000 گرم
ابعاد 270 × 220 × 270 میلی‌متر
کد کالا

1700100

مدل

BC-2.8

گروه کالایی

ابزارهای رومیزی و پایه دار

توان

230V 50Hz 120W

سرعت

2800m/min

حجم هوا دهی

2.8m3/min

تعداد در کارتن

4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دمنده برقی ۲/۵ اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه