ابزار برقی

اشتراک گذاری:

پولیش دور متغیر مدل AP-120v

شناسه محصول:
AP-120V

ویژگی‌های محصول

مناسب برای پولیش کاری انواع سطوح

دارای قفل تعویض صفحه

دارای دو دسته برای تسلط و راحتی کاربر

قابلیت آسان تعویض صفحه

دسته بندی ها: ,

شرح محصول
کد کالا 2630100
مدل AP-120V
گروه کالایی ابزارهای برقی و شارژی
توان 230V 50Hz 120W
سرعت 1700-3300rpm
قطر صفحه پولیش
250mm
وزن 2.5kg
ابعاد 260x245x220 mm
تعداد در کارتن 4

پولیش دور متغیر مدل AP-120v با موتور قدرتمند 120 واتی و ساختاری باکیفیت از جمله دستگاه‌های کاربردی برای پولیش و براق کردن سطوح مختلف، پرداخت کاری چوب، فلزات، پلاستیک، پرداخت کاری سنگ و حتی پرداخت کاری جواهرات به شمار می‌آید. از مهم‌ترین ویژگی این دستگاه پولیش کاری قطعات، دور متغیر آن است. بنابراین سرعت چرخش پولیش را می‌توانید بر اساس نیاز خود تنظیم کنید و سطوح مختلف را تنها با اندک فشار اعمال شده از سوی کاربر جلا دهید. در ادامه شما را با مشخصات فنی و ظاهری دستگاه بیشتر آشنا می‌کنیم.

بررسی مشخصات دستگاه

دستگاه پولیش کاری قطعات مدل  AP-120v که از آن به عنوان دستگاه پرداخت کاری هم یاد می‌شود، دارای بدنه‌ای محکم و طراحی آرگونومیک است. دو دسته افقی موجود روی بدنه دستگاه به شما کمک می‌کند تا به راحتی آن را در دست بگیرید و کنترل خوبی هنگام کار با دستگاه داشته باشید.

وزن 2.5 کیلوگرمی دستگاه و ابعاد 260 × 245 × 220 میلی‌متری آن باعث میشود تا دستگاه از حمل‌ و نقل آسانی برخوردار باشد و هنگام کار با آن احساس خستگی نکنید.

موتور دستگاه با توان 120 وات و ولتاژ 230 ولت از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه امکان پولیش‌ کاری سطوح مختلف با خط و خش‌های ریز تا عمیق را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طریق این لینک با دیگر ابزارهای برقی موجود در سایت محک آشنا شوید و با انتخاب دستگاه مورد نیازتان همواره سرعتی بالا و عملکردی دقیق داشته باشید.

سرعت گردش صفحه پولیش دور متغیر مدل  AP-120v در بازه 1700 تا 3300 دور در دقیقه قرار دارد. افراد می‌توانند سرعتش را بر اساس میزان زبری سطح و حذف خط و خش‌های روی سطوح تنظیم کنند.

چرخش و لرزش هم‌زمان دستگاه به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را برای یکدست کردن سطح مورد نظرتان به دست آورید. مثلا دستگاه پولیش دور متغیر سرعت بالا برای پرداخت کاری فلزات کاربرد دارد. همچنین می‌توانید از دستگاه پولیش دور متغیر فشار کم برای پرداخت کاری پلاستیک سخت یا فلزات نرم استفاده کنید.

قطر صفحه‌ای که روی دستگاه پولیش کاری قطعات نصب میکنید، برابر با 240 میلیمتر است. همچنین دستگاه مجهز به قفل تعویض صفحه است. بنابراین برای تعویض صفحه نیازی به وسیله یا ابزار خاصی ندارید و به راحتی می‌توانید صفحه را تنها با باز و بسته کردن یک قفل تعویض کنید. این ویژگی منجر به افزایش طول عمر قطعه می‌شود.

کاربردهای دستگاه پولیش دور متغیر مدل AP-120v

همان طور که گفتیم دور موتور دستگاه پولیش دور متغیر مدل AP-120v و یا به عبارتی سرعت چرخش آن قابل تغییر است. بنابراین با این ویژگی می‌توانید گستره عملکرد دستگاه را افزایش دهید. همچنین از دستگاه پولیش دور متغیر برای بهبود دقت ابعادی، حذف خطوط ریز و افزایش براقیت سطوح در صنایع مختلف استفاده کنید. در سایت محک نمونه‌های مختلفی از پولیش برقی وجود دارد تا افراد بتوانند هر یک از آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. برای آشنایی با انواع پولیش برقی موجود در سایت محک اینجا را کلیک کنید.

به این نکته توجه داشته باشید، پولیش دور متغیر با خمیر اکسید سریم، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از دستگاه برای براق کردن آینه، شیشه، فلزات نرم و پلاستیک سخت استفاده کنید. پولیش دور متغیر با پد الماسه هم امکان صیقل دادن فلزات، چوب، سنگ و دیگر اجسام سخت را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر موارد گفته شده، دستگاه‌های پولیش دور متغیر در صنایع پزشکی، پولیش دور متغیر در صنایع هوافضا و پولیش دور متغیر در صنایع خودروسازی کابرد دارد. شما می‌توانید، دستگاه پولیش دور متغیر مدل AP-120v را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از سایت محک تهیه کنید. برای خرید این محصول و دیگر کالاهای صنعتی مورد نیازتان از سایت محک می‌توانید با واحد فروش سایت، مربوط به بخش ابزارآلات برقی تماس بگیرید.

مشخصات فنی
وزن 2500 گرم
ابعاد 260 × 245 × 220 میلی‌متر
کد کالا

2630100

مدل

AP-120V

گروه کالایی

ابزارهای برقی و شارژی

توان

230V 50Hz 120W

سرعت

1700-3300rpm

قطر صفحه پولیش

تعداد در کارتن

4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پولیش دور متغیر مدل AP-120v”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
خانه