معرفی واحد خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش شرکت البرز ابزار به تناسب شکل گیری و رشد این شرکت و همپای دیگر واحدها، مراحل پیشرفت خود را سپری کرده و امروزه به عنوان یکی از ارکان شرکت مطرح می باشد .
اقداماتی که از گذشته در این واحد انجام می شده است ، همچنان با قوت پیگیری شده و به انجام می رسند، نظیر نصب ، راه اندازی، تعمیرات و ارسال قطعات یا تکنسین فنی ظرف مدت ۴۸ الی ۷۲ ساعت پس از تماس مشتری به محل کارگاه ایشان در هر نقطه از ایران و…
اما در حال حاضر به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مصرف کنندگان کالاهای این شرکت اقداماتی به شرح ذیل در این واحد انجام شده و یا در حال انجام می باشند .
۱ – تجهیز کارگاه الکترونیک شرکت با دستگاه های مدرن عیب یاب و…
۲ – مناسب سازی و سازمان دهی مجدد دفتر پذیرش تهران جهت تکریم ارباب رجوع .
۳ – ارائه سرویس اعزام نیروی متخصص به محل نمایندگی های فروش جهت ارائه خدمات قابل انجام در محل ایشان و نیز آموزش حضوری پرسنل شاغل در محل نمایندگی های محترم تهران و برخی از شهرستانها .
۴ – بازدید از محل نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاههای شهرستان ها، جهت تبادل نظر و برسی مسائل کاری مرتبط با خدمات پس از فروش یا آموزش و نیز انتقال نقطه نظرات ایشان به جلسات مدیران شرکت جهت اخذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات احتمالی موجود .
۵ – ایجاد واحد آموزش و تخصیص فضا و امکانات مناسب به این واحد جهت ارتقاع سطح دانش پرسنل و فروشندگان شرکت در خصوص کیفیت، ویژگی ها ونحوه عملکرد دستگاههای جدید .
۶ – به روز رسانی و تجهیز قسمتهای انبار قطعات و تعمیرگاه مرکزی جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و سریعتر به مصرف کنندگان محترم .
۷ – استفاده از انواع روشهای ارسال مرسولات به منظور کاهش هزینه های ارسال ، گسترش شبکه توزیع ، نیزکاهش زمان انتظار دریافت قطعات در هر نقطه از کشور ایران .
۸ – راه اندازی سیستم S.M.S شرکت.
۹ – بررسی فنی و عملکردی دستگاه های جدید قبل از ارائه به بازار جهت تایید کیفیت و کارائی آنها در واحد خدمات .